בזמן שהגשם מקשה על הראות והופך את הדרך לחלקלקה, חשוב לנהוג בזהירות מוגברת. כנהג חדש, אתה עלול למצוא את עצמך פחות בטוח או מוכן לכל האתגרים שהכביש מציע. לפניך כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על בטיחותך ובטיחות הנוסעים שאיתך בתנאי גשם.

הכנת הרכב

לפני תחילת הנסיעה, וודא שהרכב במצב תקין. בדוק את מצב הצמיגים והתאורה. צמיגים עם עומק שקע תקין יאפשרו עצירה טובה יותר על דרך רטובה.

 

מהירות ומרחק

הפחת את המהירות ושמור על מרחק גדול יותר מהרכב שמלפנים. זמן התגובה שלך ושל הרכב ארוך יותר בתנאים לחוצים, שמירה על מרחק גדול יכולה למנוע תאונות.

 

התמודדות עם החלקות

אם הרכב מתחיל להחליק, הימנע מפניקה. שמור על קור רוח, הורד את המהירות באופן הדרגתי והימנע מלבצע תנועות פתאומיות בהגה.

 

שיפור הראות

השתמש במגבים, מפשיר אדים ומערכת החימום כדי לשמור על ראות ברורה מהחלון הקדמי והאחורי. הקפד לנקות גם את המראות הצדדיות.

 

תחזוקת הרכב לאחר הגשם

אחרי נסיעה בגשם, עבור על הרכב ובדוק שאין נזקים או עלים וחפצים אחרים שנתקעו במקומות כמו מערכת הפליטה או הבלמים. נקה אותם אם יש צורך.

 

סיכום

הנהיגה בטוחה בגשם מצריכה תשומת לב וזהירות מוגברת, אך עם ההכנה הנכונה וההתנהגות המתאימה בכביש, ניתן לנסוע בבטחה גם בתנאים אלו. הקפד על הטיפים האלה ונסה לשמור על קור רוח גם במצבים לא צפויים. בטיחות בדרך היא תמיד בראש סדר העדיפויות, במיוחד עבור נהג חדש.


אחרי שעברנו על העקרונות החשובים לנהיגה בטוחה בגשם, זה הזמן לקחת את הידע שצברתם וליישם אותו על הכביש. אם אתם נהגים חדשים או מחפשים רכב אמין ובטוח לנסיעות בתנאי מזג אוויר משתנים, חושן קאר כאן לשירותכם. אנו מציעים מגוון רכבים המתאימים לכל סוגי הנהגים, עם דגש על בטיחות ונוחות מקסימלית.

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ממגוון הרכבים שלנו, נציגי השירות שלנו ישמחו לעמוד לרשותכם ולספק לכם את כל העזרה והמידע הנדרש.

 

לרשותכם מערכת מתקדמת להזמנת רכב אונליין:
הזמנת רכב

אם אתם מעדיפים בטלפון, חייגו אלינו ונשמח לעזור:
03-946-2224

או ב-WhatsApp בלחיצה על הקישור:
יצירת קשר ב- WhatsApp