מי הוא בעצם נהג חדש?

נהג חדש מוגדר כך במסגרת השנתיים הראשונות בהן הוא מצוי על הכביש. במהלך זמן זה, חלות על נהגים חדשים חובות רבות אשר נועדו לצמצם מעורבות בתאונות ונהיגה לא זהירה.
חברות השכרת רכב לרוב לא מאפשרות השכרת רכב לנהגים חדשים ונהגים צעירים (נהגים עד גיל 24) לאור סטטיסטיקות אשר מראות כי נהגים חדשים ונהגים צעירים מעורבים ביותר תאונות דרכים מאשר נהגים וותיקים.


קצת על חושן קאר

אם שאלתם מי משכיר לנהג חדש רכבים, התשובה היא חברת חושן קאר. החברה מאפשרת לשכור רכב כבר החל מגיל 16.9, ללא מגבלות מיוחדות, בשונה מרוב סוכנויות הרכב האחרות בארץ. החברה שמה לעצמה יעד לאפשר לנהגים חדשים ולנהגים צעירים לנסוע ללא תלות בהסתמכות על רכישת רכב או קבלת רכב מההורים, או לחלופין לחזור ולהסתמך על התחבורה הציבורית הקיימת בארץ.

יתרה מכך, החברה מחזיקה בדירוגים גבוהים משמעותית מיתר חברות השכרת הרכב בארץ וניתן למצוא מגוון רחב של לקוחות מרוצים אשר שיבחו את החברה ואת הרכבים שהיא מציעה.


השכרת רכב לתקופות קצרות

במסגרת השירותים שהחברה מציעה, היא מאפשרת להשכיר מגוון רחב של רכבים לנהגים, במחירים יומיים אטרקטיביים במיוחד:

  • מיני
  • משפחתיות קטנות
  • משפחתיות סטיישן
  • משפחתיות סדאן
  • מכוניות היברידיות
  • רכבי מנהלים
  • מיני ואן – עד 9 מקומות ישיבה

מדובר ברכבים מדהימים במחירים אטרקטיביים אשר קשה, עד בלתי אפשרי, למצוא בשוק השכרת הרכבים.

 

השכרת רכב לתקופות בינוניות או ארוכות

אפשרות אף יותר אטרקטיבית היא השכרת רכבים לטווח בינוני (השכרת רכב לפחות משנה) או ארוך (השכרת רכב לשנה ומעלה). כך, ניתן לשכור רכבים שנוחים לכם לתקופה ממושכת ולא להידרש לשכור רכב ולתכנן זאת זמן רב מראש. בהתאם, לא מגבילים אתכם לחודש או לשנה, ואתם יכולים להחליט מה הטווח הרלוונטי ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

הביטוח שניתן במסגרת השכרת הרכב

במידה ואתם נהגים חדשים או נהגים צעירים, אתם מקבלים ביטוח מקיף על רכב חושן קאר, ביטוח חובה וביטוח צד ג'. במקרה של תאונה, נזק או גניבה, ההשתתפות העצמית לנהג חדש או צעיר היא עד 8,000 ש"ח. יתרה מכך, ניתן להפחית או לבטל את ההשתתפות העצמית על ידי תשלום נוסף.

 

לסיכום

חברת חושן קאר היא חברה מצוינת עבור נהגים חדשים ונהגים צעירים אשר מחפשים רכבים איכותיים במחירים אטרקטיביים. זאת, ללא תלות למשך תקופת ההשכרה. מוזמנים ליצור קשר דרך שירות הלקוחות בטלפון או בוואטסאפ.

 

 

לרשותכם מערכת מתקדמת להזמנת רכב אונליין:
הזמנת רכב

אם אתם מעדיפים בטלפון, חייגו אלינו ונשמח לעזור:
03-946-2224

או ב-WhatsApp בלחיצה על הקישור:
יצירת קשר ב- WhatsApp